donderdag 22 november 2007

de eerste....

Zoals vele van Fotokring Beeldhoek waag ik mijzelf ook aan een blog,
Dus ik ga er voor zitten, zet mijn laptop aan, en dan.......
Als eerste de vraag ;"waar moet ik het over hebben?"
Over foto's dan maar... wel daar gaat ie dan....
Vorige week donderdag of zo ging de telefoon.... Hallo met Ramon *HEY RAMON HANS HIER*
jaha? *ZEG HEDDE GIJ ZIN OM MEE NAAR EINDHOVEN TE GAAN?* eeeuhm jaha wat doen? *ER ZIJN VERSCHILLENDE GEBOUWEN VERLICHT* ok kom me maar oppikken.....
Wij naar Ehv. Het leek wel of er een bus "knip-japanners" was aangekomen, werkelijk iedereen (in ieder geval wel veel) met een digitale camera stond naar hartelust te flitsen....
Dus om maar een beetje orgineel te zijn ben ik omgedraaid met mijn rug richting verlichting en heb maar wat andere dingen gespot......

Op de clubavond zien jullie (mede leden) wel een aantal plaatjes voor ieder ander nu een paar...(rechts)
tot blogs!

2 opmerkingen:

Fotomath zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Fotomath zei

Wat je beschrijft herken ik. Wat schrijf je dan... Waar moet ik het over hebben. Het is wat onwennig, maar je zult merken dat het steeds gemakkelijker gaat!

Groet Fotomath

PS: Ga de link nu toevoegen aan beeldhoek interactief!